måndag 8 februari 2010

Det kom ett paket

med posten idag. Avsändare var Örjan Dock, en kollega på ATCC Malmö och min första tanke var: Nu kommer det något jävelskap med hockeyanknytning. Genom åren har vi munhuggits en del men alltid med glimten i ögat. Som ni flesta vet håller jag på HV71 medan Örjan håller på Timrå vilka har haft en jobbig säsong. Så med lyckönskningar i slutspelet fick jag en skylt som pryder sin plats på uppfarten. Se och njut!


Jag tackar allra ödmjukast för denna skylt och hoppas att det går bättre för "klyk-tattarna" nästa år, efter HV71 men gärna före Färjestad.

2 kommentarer:

  1. Du vet lika bra som vi på andra sidan hur det slutar, smålänsk sylta blir det:-)

    SvaraRadera
  2. Tjena!
    Kul att den kom till pass! (Det bästa vore ju om ALLA HV71 fans parkerade hos dig, på andra sidan klotet....) Fast allra bäst vore förståss om alla MODO-fans parkerade för gott i en galax långt borta...(tur vi inte har så många MODOiter på jobbet)Jag säger som den här lille killen:
    http://www.youtube.com/watch?v=6RAVCkMVRWo

    Hälsar
    /Örjan

    SvaraRadera