måndag 17 maj 2010

Er tur nu igen!


Den gångna veckan har varit ganska händelsefattig. Morgan och jag har spelat squash och tränat en hel del. Barnen har haft en bra vecka i skolan och tränar nu flitigt inför fredagkväll då de ska uppträda på skolans Variety Concert.

Hur har ni det, ni som befinner er på andra stället runt om i världen? Vi är väldigt nyfikna på vad ni gör nu när våren har kommit till norra hemisfären. Det vore väldigt trevligt och roligt i fall ni ville skriva några rader här nedan och berätta för oss. Klicka på Kommentarer och skriv!

3 kommentarer:

  1. Hallå! Här är en ganska vanlig dag idag. Var på Öppna förskolan med pojkarna i förmiddags. Nu är vi hemma igen och Wilmer bygger långa tåg med stolarna i vardagsrummet. Malte är nöjd med att sitta på golvet och titta på. Jag var ensam hemma förra helgen och det var en härlig känsla att möblerna stod stilla i 2 dagar =).
    I helgen tar jag med barnen till Emma i Linköping. Ska bli riktigt kul! Annars väntar jag väl som alla andra på att det ska bli varmt nån gång.
    Ha det bra! Kram från Maria i Kalmar. De andra hälsar så klart!

    SvaraRadera
  2. Hej pa er,
    Har kommer ett par rader fran London. Jag o Karim aker till Sverige imorgon i 3 dagar. Ska ha "kusin traff" i Vimmerby och ska oxa fira min kara farmor som fyller 90 ar!
    Haller tummarna for att vulkanen i Iceland inte ska satta igang igen och orsaka kaos med flyg igen. Allt ar bra har i London i ovrigt, jobbar pa som vanligt och sommaren har sakta kommit till London. Har ca 22- 23 grader just nu och det ska visst bli annu battre (o sjalvklart sa ska det bli regn i smaland lagom tills vi kommer) haha.. som vanligt :-) Halsa hela familjen fran mig. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Här i Vimmerby hade jag mitt 1års kalas igår. Finast var alla snören. Till skillnad från min storebror så åt jag min födelsedagstårta. Första gången med egen tallrik och sked. Gick över förväntan sa dem. Vanja var ansvarig för bordsskicket. Tror hon klarade sig rätt så bra. Presenter bestod av kläder, telefon, apa i flygplan, båt och lite till. Bäst var nog min egen Bobby car. fast just nu är det storebror som åker mest. men jag ska snart köra ifrån honom...
    Kram Sigge, 1 år

    SvaraRadera